به دپارتمان مدیریت و کسب و کار، جایی که یاد میگیریم در بازار امروز، چگونگه مدیریت کنیم، چگونه کار کنیم، چگونه درآمد کسب کنیم و چگونه حال خود و همکاران خود را خوب کنیم، خوش آمدید!
دوره های آموزشی این دپارتمان اعم از دور های بلندمدت، ميان مدت و کوتاه مدت از دوره های مديريت پيشرفته و راهبردی کسب و کار گرفته تا دور های بازاریابی و فروش و همچنين دوره های مهارت های نرم مدیریتی و سرپرستی، به شما این امکان را می دهد که ضمن آشنایی با فرصت ها و جوانب مختلف کسب و کار و به دست آوردن دیدگاهی حرفه ای مبتنی بر تجربه اساتید و دیگر دانش پذیران، آموخته های خود را به شکل کاملا عملیاتی و کاربردی، به حوزه کسب و کاری خود وارد کرده و از نتایج مطلوب آن، نهایت لذت را ببرید. آموزه های این دوره ها، علاوه بر ایجاد نگرش مثبت، شما را تا کسب نتایج درخشان کاری و ارتقای جایگاه اجرایی تا مراتب بالای کارآفرینی، مدیریتی و رهبری کسب و کار همراهی خواهد کرد.
همراهی با این دپارتمان، آغازی خواهد بود بر شکار فرصت ها، ارتقای نگرش شغلی و بار علمی و تجربی شما در راستای اجرای فرآیندهای کاری به شکلی نوین، هدفمند و رضایت بخش.
اکنون زمان آن فرارسیده که به ما بپیوندید و قدم به دنیای مدرن و کاربردی مدیریت کسب و کار بگذارید.
باربران اغلب حین کار آموزشهای لازم را دریافت میکنند و از آموزشهایی که کارفرمایان یا اتحادیههای کارگری فراهم میکنند استفاده میکنند. کارفرمایان به دنبال کسانی هستند که از نظر جسمی و بدنی قدرت جابهجا کردن کالاهای بزرگ و سنگین را داشته باشند. بسته به جایی که در آن کار میکنید، لازم است کالاها و مواد گوناگون را در با وزن و اندازههای مختلف جابهجا کنید. بار برانی که تجربه کار با ماشینآلات سنگین مانند ماشینهای کامیون کمپرس را دارند، از بقیه شانس بیشتری دارند. بسیاری از فرصتهای شغلی این حوزه نیازمند توانایی کار با ماشینآلات حمل بار هستند.
وقتی یک شرکت نشان دهد که برای محصول یا خدمات آن متقاضیانی وجود دارند، رقبا بهسرعت وارد عمل میشوند. اما چیزی که مشتریان واقعاً میخواهند و شرکتهای کمی میتوانند آن را فراهم کنند، طراحی یک تجربه کاربری خوب و پاسخ کامل به مشکلات مشتریان است.
یکی از معدود موانع ورود به بازار که در بستر مزیت رقابتی ناپایدار نیز به قوت خود باقی است، به افراد درگیر و شبکههای خصوصی آنها مربوط میشود. در واقع شواهد نشان میدهند که موفقترین کارکنانی که تقاضای بسیاری برای آنها وجود دارد، کسانی هستند که شبکههای ارتباطی قوی دارند.
آماده کردن مشتریان برای فاصله گرفتن از مزیتهای رقابتی پیشپن، فرایندی بسیار مشابه فرایند معرفی یک محصول جدید است اما در جهت عکس. همه مشتریان به یک میزان آماده پذیرش مزیت رقابتی ناپایدار جدید نیستند. باید مجموعهای از اقدامات طراحی کرد که مشتریان را مرحله به مرحله در این مسیر هدایت کنند.
یکی از مهمترین دغدغههای بسیاری از کارآفرینان شروع یک کسبوکار است. ولی نکته مهم و حیاتی برای آنها پولساز بودن یک کسبوکار و کسب درآمد از آن است. امروزه کسبوکارهای اینترنتی به یکی از محبوبترین مشاغل جهان تبدیل شدهاند، زیرا در هر شرایطی میتوان از آن کسب درآمد نمود. برخلاف چیزی که خیلی از افراد تصور میکنند، راهاندازی یک کسبوکار و استارتآپ کار سختی نیست، فقط لازم است شما اصول مهم و حیاتی را به خوبی بدانید تا بتوانید آنها را به بهترین شکل مدیریت نمایید. در این مقاله میخواهیم به نکات مهم و حیاتی برای راهاندازی یک استارتآپ و یک کسبوکار پولساز بپردازیم.